Politica de retur

Procedura de returnare a produselor este foarte simplă, presupune completarea şi transmiterea de către cumpărător a formularului de retur.

După ce a fost procesată cererea de retur de către vânzător curierul va prelua coletul în baza unei cereri efectuate de căre vânzător astfel încât cumpărătorul va trebui doar să pregătească coletul iar de restul ne vom ocupa noi. Metodele disponibile pentru formularea unui retur sunt:

  • Online, pe baza autentificării în contul de client;
  • Online, accesând din meniu sectiunea INFO > Formular de retur
  • Prin email la adresa office@znite.ro

Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”. 

Așadar … Nu îți place, nu te caracterizează sau pur și simplu chiar nu e nevoie să îți justifici alegerea, returul este dreptul tău iar noi ți-l respectăm!

Dreptul de retur în termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului prin virament bancar dar sunt cazuri în care costul de transport va fi suportat de către vânzător în urmatoarele situaţii:

  • Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;
  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile date;
  • Promoție în derulare afișată în site care acoperă costurile de retur integral de către vânzător indiferent de situație.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii produsului/produselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor.

În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. În situația în care s-a livrat un produs greșit din culpa vanzătorului, acesta va suporta costurile de transport pentru înlocuirea acelui produs. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii produsului/produselor.

Cărucior de cumpărături
Scroll to Top